اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۹۳۶۳

ایمانی: اولین هدف‌ تراکتورسازی قهرمانی لیگ برتر است

ایمانی: اولین هدف‌ تراکتورسازی قهرمانی لیگ برتر است
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به هواداران قول می‌دهم اولین هدف‌مان در فصل جدید کسب مقام قهرمانی لیگ برتر است.
۱۱:۰۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۸
وانانیوز|

 به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، اکبر ایمانی در حاشیه تمرین روز سوم تیم تراکتورسازی در اردوی ترکیه اظهار داشت: خداراشکر که تمرینات تیم به خوبی پیش می‌رود و هنوز نفرات‌مان کامل نشده است. به امید خدا تا چند روز آینده، نفرات‌مان کامل می‌شود تا تیم خوبی را آماده مسابقات فصل جدید کنیم و بتوانیم به مقام قهرمانی برسیم.

وی در خصوص کمپ «پولات ریزورت» گفت: این کمپ دارای چند زمین چمن تمرین خوب است و خوشبختانه بازیکنان نیز رضایت زیادی دارند و خوب تمرین می کنند.

ایمانی افزود: قرار است چند بازی تدارکاتی نیز در این اردو برگزار کنیم و این باعث می‌شود که محک خوبی قبل از مسابقات بخوریم و آماده لیگ شویم.

هافبک دفاعی تیم تراکتورسازی در خصوص وضعیت جسمانی خودش گفت: با اینکه دو روز در هواپیما بودم، اما خوشبختانه در شرایط بدنی خوبی به سر می‌برم و تمام تلاشم را می‌کنم که نسبت به سال گذشته، بازی های بهتری برای تراکتورسازی ارائه دهم.

وی نوید نمایش خوب تراکتورسازی در فصل پیش رو را به پرشورها داد و افزود: اگر هواداران حوصله کنند، امسال نسبت به سال گذشته نتایج بهتری می‌گیریم و به آنها قول می‌دهم که اولین هدف ما رسیدن به قهرمانی است.

 

انتهای پیام/

 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین